22 Şubat 2016 Pazartesi

Kendi Seven Ağlamaz * Tuna Kiremitçi




Birçok kitap giriyor kitaplığa, evlere. Fakat bazıları eline geçer geçmez okunuyor ya da çıkar çıkmaz hemen alıyorum. Tuna Kiremitçi kitapları de öyle. Çok mu seversin ? desen, cevabım yok lakin bakıyorum arşivde bütün kitapları mevcut. Yine aynı şeyleri söyleyeceğim. Bana Tuna deseniz size özgürlük derim. Tabi bir de Kumral Ada Mavi Tuna derim fakat o başka bir yazara ait. Tuna Kiremitçi' nin en sevdiğim yanı kendisi için yazması. Ben her okuduğumda bunu hissediyorum. Çünkü hep beklenenin aksine bir sonla karşılaşıyorsunuz. Tuna'nın istediği son ile. Çünkü O bütün hikayeleri önce kendisi için yazıyor ve bu bütün hikayelerini özel kılıyor.

Babasını erken yaş da kaybeden Sitare annesinin desteği ile kendini dizi sektöründe bulur. Polena karakteri ile bir anda ünlü olur ve şöhret basamaklarını çıkmaya başlar. Fakat şöhretin gelip geçici bir şey olduğunu o da sonunda fark eder. Bunu fark ettiğinde elinde bir şey yoktur ve yalnızdır. En yakın dostunun alkol olduğunu düşünür. Menajerinin kendisine ayarladığı dizi filmini reddettiğinde sevgilisi kendisini terk eder. Bu teklif için depremin vurduğu ücra bir Anadolu kasabasına (Hodan) gitmek kendisine çok zor gelmektedir. Sitare son anda diziye katılmaya karar verir fakat aksilikler orada da peşini bırakmaz. Dizi teklifi gelmesinin tek sebebi ise yapımcının oğlu senarist Enis'in kendisine olan büyük hayranlığıdır. Enis sayesinde diziye girer ve bir çok dedikoduya rağmen dizide tutunur. Kasaba diye küçümsediği yerde kendine olan güvenini yeniden kazanacak ve inancını tazeleyecektir. Her hayır da bir şer her şer de bir hayır vardır misali. Ve aşkı bulacaktır.

Kitabın sonunda, aldığım en güzel not...

İmkansız olan aşk oluyor ve ne yaşarsak yanımıza işte o kalıyor.

Okumanız Dileğiyle
Şenay

2 yorum:

  1. Yazarın Git Kendini Çok Sevdirmeden ve Bu işte Bir Yalnızlık Var kitaplarını okumuştum ama maalesef çok etkileyici değildi.

    Bu arada Tuna deyince benimde aklıma ilk Mavi Tuna Kumral Ada geliyor. O ne kitaptı öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Kumral Ada Mavi Tuna :)
      Ben yazarın en çok Dualar Kalıcıdır kitabını beğenmiştim.

      Sil