13 Nisan 2015 Pazartesi

Prens Prensesi Sevmedi * Filiz Aygunduz

Kitabin adına,kapağına,arka metine bakarsanız tam anlamıyla romantik komedi oldugunu dusunebilirsiniz.Bende ilk elime aldigimda hatta birkaç sayfa okuyup eglenebilecegim bir romantik komedi tarzı bir roman sanmistim.O gün almadim hatta,sonra merak ettim devamini.. Yolum tekrar kitapciya düştüğünde indirimdeydi.Artik benim olmalıydı.Basta eglendim,sonra skldim.Sonra düşündürmeye başladı bütün ilişkilerimi benligimi,ailemi.Neler oluyor dedim kendi kendime.Sonunda agladim.Bu kitaba bu kapakla ve bu isimle haksızlık edilmiş diye düşündüm.

Deniz,orta halli bir ailenin kahveci bir babanın ve terzi annenin tek çocuğu.Bir ajansda mimar olarak çalışmakta ve ailesiyle yasamakta.İki arkadaşı,isi ve ailesi ile sürdürduğü hayatında birgün basit bir kontrole gittiği hastahane de doktoruna ilk görüşte aşık olur.İkinci görüşmesinde ise doktorun onu fark etmesi için elinden geleni yapar ve kendini fark ettirir.Doktor Omer'den ilk görüşmeyi koparır ve arkadaş olurlar.Deniz'in hayati bir anda Omer'in etrafında dönmeye baslar.Romann devaminda Deniz'in davranışları ve bu ilişkide olması olmaması gerekenler en önemlisi psikolojik analizler.Gösterdiğimiz davranışlar arkasında yatan temel sebepler.Seneler sonra Deniz'in babası ile ilişkisini yeniden gözden geçirmesi.Kitabin sonunda benim hüngür hüngür aglamam da çabası.Duygusal bir anima denk gelebilmiş olabilir,evet.

Özellikle ilişkilerde rotayı tutturamadiginizi düşünüyorsanız,bu kitabi okuyun.Ben güzel bir ders çıkardım,kesinlikle.

Teşekkürler Filiz hanim ;)

Okumaniz Dileğiyle...

Şenay Al


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder