17 Mart 2015 Salı

O adam buraya gelecek * Pucca



İtiraf ediyorum,Bu Pucca'nın okuduğum ilk kitabı.
İtiraf ediyorum,küçükken bende günlük tutardım ta ki babam günlüğümü okuyana kadar.Sonra ne mi oldu ? Eline kitap almayan babam sayfa sayfa günlüğümü okumaktan vazgeçmeyince ben çok pis hasta oldum.Belki çocuk olabilirdik ama bizim de özelimiz vardı elbette.

Kim özelini ortada yaşamak ister ki,bence Pucca'nın durumu çok fena.Zoraki şöhret gibi bir şey.Garip,O da içine sürüldüğü bu girdapı kabullenmiş yuvarlanıp gidiyoruz modunda.

Bu kitap ise bayağı günlük modunda.Önceleri de öyleydi sanırım,benim haberim yok.Bu kitabı okurken bayağı eğlendiğimi söyleyebilirim.Son olarak başrollerde Murat Boz ve Büşra Pekin'in oynadığı Hadi İnşallah'ı izlemiştim.Pucca'dan esinlenme olduğu belirtilmişti tanıtımlarda.Pucca'nın söylemesine göre kendi hayatı ile uzakdan yakından alakası yok.Sadece benzer noktalar var.Gündeme ve seyircinin seveceği bir proje hazırlamışlar ve Pucca'yı da biraz üzmüşler anlaşılan.Yalnız film tuttu mu tuttu.İzlerken çok eğlendik.Orada takıldığım bir nokta var.Filmin sonunda Pekmez ve Pucca mutlu oldular,birleştiler vs ama gerçek hayatta Pekmez ve Pucca ayrılmış.Elbette ayrılacaklar,sonsuza kadar mutlu mesut yaşadılar ancak masallara yakışır.Pucca sonrasında Pekmez'in arkadaşı Erik ile bir ilişkiye açılmış.Filmi izleyen gerçek Pekmez gelmiş demiş ki.Oldu olacak Erik'i de Gökhan Özen oynasın,ee oynasın sorun yok.Bize uyar yani.Yalnız yine de çok kötü ya.Yaşayan birinin hayatı kitap film.İnsan kendini zorla entikaya mı atacak garip oyunlar mı çevirecek.

İşin zor be Pucca ama kalemin kuvvetli,sen ne yazarsan okunur.
Bu kadar da açık ve net..

Sevgiyle...
Şenay
 

4 yorum:

  1. Ben öncesinde kitabını okumuştum filmini izlediğimde ise beni her ne kadar güldürse bile kitapla alakası olmadığını gördüm.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum ve takip icin tesekkürler,blogunuzu takibe aldım.En kısa zamanda inceleyeceğim ;)

      Sil
  2. Okuduğumda anlatımında abartı olduğunu düşünmüştüm. Şimdi ise tanındıktan sonra günlüğünü yayınlamanın cesaret isteyen bir iş olduğunu düşünüyorum.

    "Yaşarken hiç komik değildi" cümlesi de altta yatan acıyı çok iyi anlatıyor.

    Blogunuzu yeni gördüm, geniş bir zamanda sörf yaparım...

    YanıtlaSil